ساعت جی شاک چگونه به وجود آمد؟

خانه » ساعت جی شاک چگونه به وجود آمد؟
تاریخچه ساعت مچی کاسیو

در زمانی که ساعت مچی جی شاک هنوز ساخته نشده بود، ساعت ها ابزاری بدون مقاومت و شکننده بودند که فقط به عنوان زیورآلات استفاده می شدند. همه چیز با ایده یک مهندس جوان که رویای ساخت ساعتی را داشت که هیچ گاه خراب نشود آغاز شد.

این برند زیر مجموعه برند کاسیو است. کاسیو بعد از ساخت ساعت های دیجیتال، با ساخت اولین ساعت جی شاک با شعار ساعت غیر قابل تخریب در سال 1983، جایگاه خود را در بازار تثبیت کرد. بعد از آن جی شاک هر سال ساعت مچی مردانه و زنانه بسیار با کیفیت با دوام عمر بالا را روانه ی بازار میکند.

یکی از علت های محبوبیت بین المللی جی شاک این بود که علاقه مندان می توانستند ساعت مچی خود را هنگام دویدن یا دوچرخه سواری بدون ترس از خراب شدن به دست کنند. زمین خوردن و ضربه خوردن مشکلی برای ساعت جی شاک ایجاد نمی کرد.

برای ساخت ساعت مچی جی شاک طیف گسترده ای از مواد مورد آزمایش قرار گرفت. مرحله آزمایش طولانی و دشوار جی شاک تقریباً دو سال به طول انجامید. اما پس از کار بهبود بخشی مداوم روی پوشش و قسمتهای مختلف ساعت روی بیش از ۲۰۰ نمونه اولیه ، اولین مقاوم در برابر ضربه در سال ۱۹۸۳ به فروش رسید.

ساعت جی شاک ساخت کدام کشور است؟

جی شاک معروف ترین کالکشن و زیر مجموعه ساعت‌های ژاپنی کاسیو است که در برابر شوک بسیار مقاوم است. جی شاک اصل ژاپنی است اما در بازار نمونه های تایلندی و چینی هم موجود است. بهترین راه برای تشخیص محل ساخت جی شاک این است که به قاب پشتی ساعت نگاه کنید، جایی که در آن کشور مبدا ذکر شده است. و راه حل دیگر خرید ساعت جی شاک از نمایندگی رسمی کاسیو است.

شهرت ساعت جی شاک

دوام باتری ۱۰ ساله

 ضد آب بودن

در برابر ضربه بسیار مقاومت میکند

 در ارتفاع مشکلی برای ساعت ایجاد نمی شود

مقاومت در برابر فشار های خارجی

به کارگیری جدیدترین تکنولوژی

طراحی منحصر به فرد

امکانات ساعت جی شاک

هر یک از مدل های ساعت جی شاک دارای امکانات متفاوتی هستند که در ادامه به بررسی برخی ار آن ها می پردازیم:

فناوری انرژی خورشیدی در ساعت جی شاک

همانطور که می‌دانید خط تولید ساعت جی شاک، باتری ساعت‌هایش را به مدت ۱۰ سال بیمه می‌کند

با این‌ حال ساعت جی شاک در سال ۲۰۰۸ رو به تولید باتری‌هایی آورد که با نور خورشید بتوانند خود را شارژ کنند و احتیاجی به تعویض باتری نداشته باشند

باتری‌های سولار کاسیو با نور خورشید و یا نور مصنوعی مثل لامپ و پروژگتور می‌توانند شارژ خود تامین کنند.

ساعت مچی جی شاک در تاریکی

ساعت جی شاک برای اولین بار با نور پس زمینه «ال ای دی» دیدن صفحه ساعت را برای کاربر آسان کرده است؛ و با این تکنولوژی کاربردی جی شاک به بهترین همراه برای افرادی که در تاریکی حرکت می کنند، غواصانی و طبیعت  گردان تبدیل شده است.

صفحه ساعت مچی کاسیو مردانه Casio AEQ-110W
صفحه ساعت مچی کاسیو مردانه Casio AEQ-110W

ساعت جی شاک و سنسور های پیشرفته

فن آوری پیشرفته سنسور های حساس در پشت جی شاک باعث شده است که این ساعت برند کاسیو دارای امکاناتی چون قطب نما، فشارسنج، ارتفاع سنج، عمق سنج و دما سنج باشند.

ساعت جی شاک در گرما و سرما

 ساعتهای جی شاک در برابر گرما و سرما بسیارمقاوم هستند. پس اگر شما کوهنورد، جنگل نوردان و یا اهل ورزش‌های کوهستانی و شرایط سخت هستید، استفاده از ساعت جی شاک خیال شما را از بابت آسیب سرما و یا گرما به ساعت راحت می‌کند.

قابلیت اتصال به تلفن همراه

برای اولین بار ساعت‌های جی شاک قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند را فراهم کردند.

ویژگی جذاب و جوان‌پسند این ساعت، تنظیم ساعت از طریق تلفن همراه بود که قابلیت‌هایی مثل هشدار پیام، هشدار تماس، تنظیم زنگ هشدار (آلارم) و تنظیم شهر شما توسط امواج رادیویی (به بخش کنترل رادیویی مراجعه کنید) به این‌گونه ساعت‌ها افزوده شد.

علاوه بر آن، نشان‌دهنده‌ی میزان شارژ باتری ساعت جی شاک، از طریق تلفن همراه نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

تنظیم ساعت جی شاک

 تنظیم ساعت جی شاک کار بسیار ساده ای می باشد. ساعت های جی شاک دارای سیستم ابتکاری دسترسی هوشمند و سریع به همه توابع مهم از طریق دکمه های کنار ساعت هستند.  با چرخاندن و فشار دادن این دکمه ها ، تنظیم عملکردهایی مانند زنگ ساعت یا تایمر ساده است. سیستم دسترسی هوشمند توسط ویژگی قفل شدن دکمه ها محافظت می شود و از تعویض ناخواسته ساعت به حالت دیگر جلوگیری می کند.

ویژگی ساعت مچی جی شاک

در برابر شوک الکتریکی مقاوم است

در برابر گرانش مقاومت می کند

مقاومت در برابر درجه حرارت کم و لرزش

ضد آب

در برابر ضربه بسیار محکم است

خرید ساعت جی شاک اصل

با توجه به موارد گفته شده، اگر به این مدل از ساعت مچی کاسیو علاقه مند شده اید می توانید از محصولات فروشگاه تخصصی ساعت مچی تمپوواچ دیدن کنید. در سایت ما مدل های مختلف ساعت مچی زنانه و مردانه برای هر سلیقه ای موجو است.

کارشناسان ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان برای خرید انواع ساعت های ژاپنی و اصل از جمله ساعت جی شاک می باشند.

نوشته قبلی

برند کاسیو

نوشته بعدی

موتور ساعت مچی و انواع آن

موتور ساعت های مچی اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای جستجو تایپ کنید...
سبد خرید
ورود به حساب کاربری

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید
کوکی‌های سایت

در این بخش می‌توانید برای کوکی‌های سایتتان به کاربران هشدار دهید.

پذیرفتن
تماس تلفنی