هدیه روز پدر

خانه » هدیه روز پدر

همانطور که میدانید روز پدرنزدیک است، خرید هدیه برای پدر یکی از سخت‌ترین کارهای جهان است، و ما در این مقاله قصد داریم به شما چند پیشنهاد جالب برای روز پدر بدهیم.

همانطور که میدانید روز پدر خیلی نزدیک است و انتخاب هدیه ای که پدر، برادر و همسران را خوشحال کند بسیار دشوار است. خرید کادو برای روز پدر و روز مرد از دو جهت سخت است:

  1. خرید هدیه مردانه مناسب سلیقه پدران و همسران دشوار است.
  2. خرید هدایای مردانه با قیمت مناسب نیز ایجاد دغدغه می کند.

همین دو مورد، اصلی ترین دلایلی است که خرید کادو برای پدر را به یک چالش تبدیل می کند. هدیه روز مرد باید به گونه ای باشد که هم مناسب سلیقه فرد عزیزمان باشد، هم کیفیت عالی داشته باشد و هم قیمتی مقرون به صرفه داشته باشد تا بتوانیم از عهده خرید آن بر بیاییم.

در ادامه این مقاله می توانید پیشنهادات جذاب ما را برای خرید هدیه روز مرد مشاهده کنید.

ساعت مچی مردانه بند استیل

این مدل ساعت ها به دلیل داشتن بند استیل جزو هدایای بسیار با کیفیتی هستند که می توانید به عنوان هدیه خریداری کنید. سبک این ساعت ها معمولا اسپرت کلاسیک است و می توانید اطمینان داشته باشید که تمام آقایان از داشتن یک ساعت مچی مردانه بند استیل در کالکشن خود خوشحال می شوند.

تنوع در طرح ها و مدل های ساعت های استیل ازجمله اتوماتیک، عقربه ای و…  دست شما را برای انتخاب باز میگذارد. همچنین خرید ساعت مچی مردانه استیل در رنج قیمت های متنوعی امکان پذیر است که این موضوع دغدغه هزینه را هم برطرف می کند.

ساعت مچی مردانه بند چرم

این مدل ساعت ها سبک کلاسیک تری دارند و اگر قصد خرید هدیه برای پدر عزیز خود را دارید می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد. خرید ساعت مردانه بند چرم به عنوان هدیه، انتخابی متفاوت برای آقایانی است که از هدیه خاص و لوکس لذت می برند.

ساعت مچی مردانه استیل

ساعت های بند چرمی هم مانند ساعت های استیل تنوع زیادی در طرح و مدل دارند. همینطور می توانید با توجه به تنوع قیمت، برای همسر و پدر خود هدیه ای مناسب و شیک تهیه کنید.

ساعت مچی مردانه بند چرمی
تصویر اول ساعت مچی مردانه کورن CURREN مدل M8291 قهوه ای

فندک

فندک هدیه مردانه بسیار خاص و لوکسی است. داشتن فندک برای هر شخصی سودمند است. از این کالا در صورت نیاز می توان برای روشن کردن شمع، شعله و… در منزل، محل کار، مسافرت و… استفاده کرد.

برای بعضی افراد نیز خرید فندک لوکس و جمع آوری کولکسیون فندک یک سرگرمی لذت بخش است.

امروزه فندک ها از شکل ساده و بدون تنوع گذشته خارج شده اند و آنقدر متنوع هستند که شاید نتوانید تنها یک را انتخاب کنید! علاوه بر طرح های جدید و مدرن، مدل های مختلفی نیز در بازار موجودند مانند فندک بنزینی و فندک گازی.

اگر بخواهیم در مورد قیمت صحبت کنیم باز هم می توان گفت با هر بودجه ای که دارید می توانید برای روز مرد و پدر این هدیه خاص را تهیه کنید. به همین جهت فندک هم جزو هدایای مناسب برای پدران و همسران عزیز است.

فندک برای روز پدر
عکس فندک بنزینی اورجینال زورو ZORRO کد 5

ست هدیه

هدیه ی دیگری که بسیار مناسب برای مناسب ها مخصوصا روز پدر است، به طور قطع ست های هدیه هستند. ست های هدیه متنوعی را می توانید در بازار پیدا کنید از جمله ست های بهداشتی، ست چرم و… .

اما اگر قصد خرید هدیه خاصی برای روز مرد دارید پیشنهاد ما به شما ست های جدید تری است که کمتر در بازار مشاهده می شوند و به نوعی هدیه ای خاص و غیر تکراری اند.

از جمله این ست ها می توان به این موارد اشاره کرد:

زیرسیگاری برای هدیه روز پدر و مرد

انواع مختلفی از ست هدیه در قیمت های مختلف وجود دارند که همین امر قدرت انتخاب بالایی در تهیه کادوی روز مرد به شما می دهد.

اکسسوری

شاید در ابتدا که اسم اکسسوری را می شنویم به یاد گوشواره، گل سر و محصولاتی از این دست بیوفتیم. اما شاید به این نکته دقت نکرده باشیم که برخی اکسسوری ها هستند که برای آقایان بسیار جذاب هستند مخصوصا اگر به عنوان هدیه از عزیزانشان باشد.

از جمله این اکسسوری ها می توان به جاسوییچی اشاره کرد. هدیه ای که همیشه همراه پدر و همسر عزیزتان خواهد بود و با هر بار دیدنش به یاد شما خواهد افتاد.

البته اگر در فکرتان جاسوییچی ها با طرح های قدیمی و تکراری است باید اضافه کنم که امروزه جاسوییچی های در طرح های بسیار خاص موجود هستند که هدیه زیبایی برای روز پدر هستند.

خرید هدیه روز پدر از تمپوواچ

اگر این مقاله برای شما مفید بود و قصد خرید هر یک از هدیه های پیشنهادی ما را داشتید، می توانید به راحتی به سایت فروشگاهی تمپوواچ مراجعه کنید و تمامی محصولات را در مدل ها و طرح های متنوع مشاهده کنید.

تیم ما به احترام تمامی مردان سرزمینمان، علاوه بر ارائه بهترین قیمت خرید، تخفیف های ویژه ای برای روز پدر و مرد روی اجناس مردانه در نظر گرفته است تا در شادی شما شریک شود.

تمامی خرید های شما همراهان عزیز از تمپوواچ دارای سه روز مهلت تست هستند و با ارسال رایگان به تمامی شهر های ایران ارسال می شوند.

برای خرید هدیه روز پدر از سایت ما دیدن کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل با کارشناسان ما تماس بگیرید.

راه حل تمپوواچ برای شیک پوشی
نوشته قبلی

راه حل تمپوواچ برای شیک پوشی! ۱۱ قانون درباره انتخاب ساعت مچی مناسب

نوشته بعدی

برند کاسیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای جستجو تایپ کنید...
سبد خرید
ورود به حساب کاربری

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید
کوکی‌های سایت

در این بخش می‌توانید برای کوکی‌های سایتتان به کاربران هشدار دهید.

پذیرفتن
تماس تلفنی